Gratis tool voor ZZP'ers - Hoe zit het met BTW op autokosten?

MoneyMonk zocht het voor je uit! Gratis check. In 3 stappen hét antwoord voor jouw situatie!

11 DECEMBER 2014, UTRECHT, NL
Het goed registreren van een auto in je administratie is een van de lastigste administratieve klussen waar je als ZZP’er mee in aanraking komt. Want wanneer mag je de btw op gemaakte autokosten terugvorderen en over welke kosten gaat het dan precies? Mag je jezelf € 0,19 per kilometer vergoeden? Moet je bijtellen? MoneyMonk zocht het voor je uit!

Als je een eigen bedrijf hebt waarvoor je een auto nodig hebt of moet aanschaffen, loop je tegen verschillende problemen aan. Koop je een nieuwe auto op naam van je bedrijf of gebruik je je privé auto voor zakelijke ritten? En welke gevolgen heeft dit voor je administratie?

Om duidelijkheid te scheppen in dit doolhof van regels zochten wij van MoneyMonk voor je uit welke regels in welke situaties van toepassing zijn.

Hier maakten wij een handige tool van waar je met behulp van 4 vragen binnen 1 minuut weet welke regels voor jou van toepassing zijn.

Het gebruik van deze tool is helemaal gratis. Weten welke regels in jouw situatie van toepassing zijn? Check het gratis!