knab & MoneyMonk realiseren boekhoudkoppeling

Met de boekhoudkoppeling gaan we héél veel ZZP'ers écht blij maken!

30 MEI 2017, UTRECHT
Een automatische boekhoudkoppeling met knab was het afgelopen jaar de meest gevraagde functionaliteit onder de gebruikers van MoneyMonk. Ook vele klanten van knab vroegen om de realisatie van deze koppeling. Met véél blijdschap kunnen we nu aan deze wens tegemoet komen! MoneyMonk heeft sinds mei 2017 namelijk een automatische boekhoudkoppeling met knab.

De realisatie van deze automatische boekhoudkoppeling is een fantastische mijlpaal waar we erg trots op zijn. Hiermee gaan we vele MoneyMonk-klanten maar vooral ook nieuwe ZZP'ers écht blij maken!

knab rekeninginformatie automatisch in je boekhoudprogramma

Banktransacties downloaden en importeren behoort vanaf nu tot het verleden! Koppel éénmalig je knab-rekening met MoneyMonk en je banktransacties staan voortaan iedere ochtend klaar in je boekhoudprogramma.

Je loopt dus nóóit meer achter de feiten aan. Je banksaldo en banktransacties worden automatisch bijgewerkt in MoneyMonk, door deze koppeling ben je als ZZP'er altijd up-to-date.

Slimme & geautomatiseerde boekingsvoorstellen

MoneyMonk had al een module die banktransacties voor jou kan herkennen en op basis daarvan een boekingsvsoorstel geeft. Doordat je je knab-rekening koppelt met MoneyMonk geeft MoneyMonk direct een automatisch boekingsvoorstel. Je banktransacties verwerk je daardoor razendsnel in je boekhouding.

ZZP'ers helpen vóóruit te kijken...
De boekhoudkoppeling is de basis om je boekhouding als ZZP'er up-to-date te houden. Met een up-to-date boekhouding gaan we slimme alerts en tips geven aan ZZP'ers. Denk aan notificaties op je mobiele telefoon in de MoneyMonk-app, taken die je nog moet verrichten en nog véél meer.

We gaan ZZP'ers actief informeren en helpen naar de toekomst te kijken.
Fin-tech eat your hart out... Boekhouden 3.0 en dat al in 2017!

Over de boekhoudkoppeling
Wil je meer informatie over de boekhoudkoppeling met knab?
Kijk voor de voorwaarden, kosten en meer informatie op: www.knab.nl/moneymonk

"We zijn enorm blij met de realisatie van de automatische boekhoudkoppeling met knab. Zowel MoneyMonk als knab richten zich specifiek op ZZP'ers. Met deze automatische boekhoudkoppeling helpen we onze klanten véél tijd besparen en de kans op fouten te verkleinen. Goed nieuws dat MoneyMonk en knab elkaar gevonden hebben, we gaan hier héél, maar dan ook héél veel ZZP'ers, écht blij mee maken!" Jasper Horstink