Online boekhouden met MoneyMonk vier keer op rij het beste boekhoudprogramma voor ZZP’ers

28 NOVEMBER 2016, UTRECHT
4 keer op rij het beste boekhoudprogramma voor ZZP’ers Niet voor het eerst wordt MoneyMonk als beste boekhoudprogramma beoordeelt. In onze relatief korte bestaansgeschiedenis (sinds 2013) hebben naast Zakelijkesoftware.com ook drie andere gerenommeerde partijen online boekhouden met MoneyMonk als beste beoordeelt.

Vandaag 25 november 2016 ontvingen we op het MoneyMonk HQ in Utrecht een leuke verrassing! Zakelijkesoftware.com stuurde ons een smakelijke traktatie omdat online boekhouden met MoneyMonk op nummer één staat op hun website met een score van 9/10. Een prestatie waar we als bedrijf en team natuurlijk erg trots op zijn.

4 keer op rij het beste boekhoudprogramma voor ZZP’ers

Jasper Horstink - oprichter van MoneyMonk

"Als je één keer als beste getest wordt dan is dat natuurlijk een leuke opsteker, maar als je in relatief korte tijd door vier verschillende partijen als beste wordt beoordeelt dan is dat natuurlijk fantastisch. Zeker als dat ook nog partijen zijn die kennis van zaken hebben en de markt goed kunnen beoordelen".

Welke partijen riepen MoneyMonk uit als beste boekhoudprogramma?

BNR Nieuwsradio ZZP Café
In 2015 deed het radioprogramma ‘ZZP Café’ op BNR Nieuwsradio ook al onderzoek naar het beste boekhoudprogramma voor ZZP’ers. Ook hier kwam online boekhouden met MoneyMonk als beste uit de test. Bekijk het onderzoek van BNR Nieuwsradio ZZP Café

Boekhoudreviews.nl

De website Boekhoudreviews.nl heeft MoneyMonk ook al meer dan anderhalf jaar op de eerste plek staan van boekhoudprogramma’s. Bezoek website boekhoudreviews.nl

Femke Hogema - auteur van het boek ‘Financien voor ZZP’ers’

En als klap op de vuurpijl deed Femke Hogema medio 2016 ook een onderzoek onder boekhoudprogramma’s voor ZZP’ers. Zij is autoriteit op haar vakgebied en deed een zeer uitgebreid onderzoek. Ook in haar onderzoek behaalde online boekhouden met MoneyMonk de maximale score op maar liefst alle onderdelen van ons boekhoudprogramma. Download het e-book met boekhoudprogramma's van Femke Hogema

Zakelijkesoftware.com

De website Zakelijkesoftware.com heeft MoneyMonk op de eerste plek staan van boekhoudprogramma’s. MoneyMonk behaalde de maximale score van 9/10. Bekijk hier de review

Het is een mooie teamprestatie waar we vier jaar hard voor aan het knokken zijn geweest. Zitten we dan stil? Nee zeker niet! Onze ambities zijn groot. We willen het grootste en beste boekhoudprogramma voor ZZP’ers zijn, nu en in de toekomst. We vonden het een mooi moment om toch even bij deze mijlpaal stil te staan.

Wij gaan door met onze missie:
Online boekhouden écht makkelijk maken en ZZP’ers financieel zicht en grip geven op hun situatie.

Wil je zelf ook makkelijk boekhouden? Probeer MoneyMonk 30 dagen gratis!

"Als je één keer als beste getest wordt dan is dat natuurlijk een leuke opsteker, maar als je in relatief korte tijd door vier verschillende partijen als beste wordt beoordeelt dan is dat natuurlijk fantastisch. Zeker als dat ook nog partijen zijn die kennis van zaken hebben en de markt goed kunnen beoordelen" Jasper Horstink - oprichter van MoneyMonk