Online boekhoudprogramma MoneyMonk verbindt zich aan ZZP Barometer

MoneyMonk is het komende jaar partner van de ZZP Barometer op het thema ‘Administratie’

23 MAART 2016, PADUALAAN 8, 3584CH UTRECHT
MoneyMonk nieuwe themapartner “Administratie” op de ZZP Barometer http://buff.ly/1Pp8fvq @moneymonknl #zzp #freelance

UTRECHT – Online boekhoudprogramma MoneyMonk heeft zich voor het komende jaar verbonden aan de ZZP Barometer op het thema ‘Administratie’. MoneyMonk is hét online boekhoudprogramma voor zzp’ers, waarbij gebruiksgemak, overzicht en eenvoud voorop staan.

De ZZP Barometer is de informatiebron voor zzp’ers, freelancers of interim professionals met het laatste zzp-nieuws, zzp-onderzoek en de beste zzp-tips. Vanaf het najaar van 2009 wordt maandelijks onderzoek uitgevoerd onder het zzp-panel. Aan de hand van korte enquêtes volgt de ZZP Barometer het wel en wee van zzp’ers, freelancers en interim professionals door de tijd heen.

“Wij zijn verheugd met MoneyMonk als nieuwe kennispartner van de ZZP Barometer. MoneyMonk is een innovatief bedrijf opgericht door twee broers, die enthousiast bezig zijn om dienstverlenende zzp’ers het leven makkelijker te maken met hun online boekhoudprogramma. Ze hebben gebruiksvriendelijkheid en tijdbesparing hoog in het vaandel staan, iets dat wij heel belangrijk vinden, omdat je als zzp’er al genoeg te doen hebt en graag snel een professionele factuur maakt via jouw online boekhoudprogramma. Daarnaast doet een groot deel van de zzp’er zijn boekhouding nog via Excel, en denken wij dat het een positieve ontwikkeling zou zijn als meer zzp’ers dit online en daarmee professioneler en meer gestructureerd aanpakken.” Aldus Robbie Sakkers, mede-oprichter ZZP Barometer.

Partnerschap

Zowel MoneyMonk als ZZP Barometer hebben duidelijke overeenkomsten met betrekking tot de doelgroep ZZP’ers en het gebrek aan inzicht van de doelgroep.

ZZP Barometer

‘Zzp’ers hebben zelf weinig informatie over marktontwikkelingen beschikbaar. Zzp’ers die deelnemen aan het ZZP Panel van de ZZP Barometer krijgen door hun deelname inzicht in hoe zij zelf presteren ten opzichte van anderen. Daarmee krijgt de zzp’er tevens een instrument om de prestaties van zijn of haar onderneming te verbeteren.’

MoneyMonk – Online boekhouden voor ZZP’ers

Onze boekhoudpartner MoneyMonk heeft een vergelijkbare visie die goed bij de doelstelling van de ZZP Barometer past. MoneyMonk geeft ZZP’ers financieel inzicht en daarmee grip op hun bedrijf. ZZP’ers met financieel inzicht maken immers betere beslissingen en zijn op de lange termijn succesvoller.

Zowel ZZP Barometer als MoneyMonk geloven heilig in de ZZP’er! Daarom bundelen de samenwerkingspartners komend jaar hun naam en kennis om ZZP’ers nog meer inzicht(en) te geven.

Dag van de ZZP’er

MoneyMonk is tevens partner en aanwezig op de Dag van de ZZP’er dat gehouden zal worden op zaterdag 2 april in de Kromhouthal te Amsterdam. De Dag van de ZZP’er (#dvdzzp) is hét zzp-evenement van het jaar waar je als (z)zp’er, freelancer of interim professional echt bij moet zijn, met als thema dit jaar: “Ben jij een echte ondernemersheld?”. Via MoneyMonk kan jij gratis aanwezig zijn, via deze link.

"Daarnaast doet een groot deel van de zzp’er zijn boekhouding nog via Excel, en denken wij dat het een positieve ontwikkeling zou zijn als meer zzp’ers dit online en daarmee professioneler en meer gestructureerd aanpakken." Robbie Sakkers
"Wij zijn verheugd met MoneyMonk als nieuwe kennispartner van de ZZP Barometer." Robbie Sakkers