Het beste ZZP boekhoudprogramma MoneyMonk lanceert dé oplossing voor bonnetjesprobleem van zzp'er!

MoneyMonk lanceert iPhone App voor bonnetjesprobleem van zzp'er.

12 JANUARI 2016, UTRECHT
Vorig jaar nog werd MoneyMonk door BNR Zzpcafé uitgeroepen tot beste en gebruiksvriendelijkste boekhoudprogramma voor zzp'ers. Om deze onderscheiding te kunnen handhaven hebben we het boekhoudproces voor de zzp'er nog verder verbeterd en vereenvoudigd door de grootste ergernis van zzp'ers weg te nemen: bonnetjes verwerken in je administratie.

Voor de grootste ergernis van zzp'ers heeft het beste boekhoudprogramma voor zzp'ers, MoneyMonk, dé oplossing.

Gisteren lanceerde MoneyMonk de MoneyMonk iPhone App. Worstel vanaf nu nooit meer met een stapel bonnetjes. Fotografeer je bonnetjes, upload deze naar je administratie. In je werkbak in MoneyMonk vind je je bonnetjes terug en verwerk je ze razendsnel in je boekhouding.

MoneyMonk - Online boekhouden zonder gedoe, boekhouden voor ZZP’ers in begrijpelijke taal!

Als zzp'er heb je vanaf vandaag je financiële situatie in je broekzak.

Met de functies Inzichten en Geld zie je direct je...

- omzet
- kosten
- bedrijfsresultaat
- te ontvangen of te betalen BTW
- te ontvangen geld van je klanten
- betaalverplichtingen aan leveranciers
- banksaldo's

ZZP'ers met MoneyMonk ondernemen slimmer!