MoneyMonk op RTL Z

Oprichter Jasper Horstink van MoneyMonk pitcht in het programma Z in Zaken bij Rens de Jong

14 DECEMBER 2015, CAFé ZOUTHAVEN AMSTERDAM
Elke week krijgt een kansrijke start-up de mogelijkheid om zijn of haar bedrijf te pitchen in het programma Z in Zaken op RTL Z. Daarom was Jasper Horstink van MoneyMonk afgelopen vrijdag te gast bij Rens de Jong. In één minuut vertelde hij wat de droom van MoneyMonk is en hoe zij boekhouden écht makkelijk maken voor ZZP'ers. Benieuwd? Bekijk dan hieronder de pitch van mede-oprichter Jasper Horstink.

MoneyMonk - Online boekhoudprogramma voor ZZP'ers

Benieuwd? Bekijk dan hier de pitch van mede-oprichter Jasper Horstink.

Wil je zelf ervaren hoe makkelijk online boekhouden met MoneyMonk is?
Start je gratis proefabonnement op: www.moneymonk.nl

""Fijn dat er ondernemers zijn die software maken om het ondernemen nog makkelijker te maken"." Mei Li Tan - House of Einstein